Kväll

Robert är iväg med Rickard nu och barnen sover. Jag själv ligger i soffan och mår riktigt dåligt, har haft lite energi de senaste timmarna efter två panodil men nu känner jag hur febern är på intåg igen, fryser, har ont i kroppen och en brännande känsla över ögonen. Jag hatar att vara sjuk och inte orka göra något, inte ens i hemmet.

Med pluggandet har det inte gått så bra med tanke på mitt mående men jag låg i badkaret och läste i nästan en timme i alla fall, så lite har blivit gjort åtminstone. Nu ska jag försöka läsa lite till innan det är dags för sängen igen.

Igår på förmiddagen var vi in på Hjärta till hjärta när vi var ute och handlade och fyndade en gammal skolbänk som vi har tänkt slipa ner, måla i någon färg och ge till Hugo i födelsedagspresent. Jag hoppas vi får till den bra trots att den är ganska så sliten. I morgon ska Robert hämta den eftersom vi inte fick in den i bilen igår. Beställt tapeter till vardagsrummet har vi också gjort.

För övrigt börjar jag bli trött på den här bloggen igen då det inte funkar att skriva inlägg eller lägga in bilder från mobilen igen, så snart byter jag igen om dom inte får någon ordning på det!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej sandra! Va kul att ni ska ha ett tredje barn=) Hur orkar ni?? hahahaha=)
Såg att du är trött på bloggen igen? Jag använder mig av bloggplatsen och den funkar kanon på både dator och mobil! De har en app som man kan ladda ner=)
Testa den! Många kramar till er!

2012-08-27 @ 11:29:45
URL: http://www.linarosell.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0