Onsdag 8/8

Idag har jag varit i skolan och tentapluggat, har tenta den 15:e. Det var gjorde jag igår också. I måndags var jag dock hemma och fick inte mycket med mina studier gjort, Selma var/är sjuk och idag och igår fick istället Robert vara hemma från jobbet. I morgon blir det däremot dagis och jag tror att det kan behövas efter den lilla sjukdomsperioden, hon har varit ganska så uttråkad idag (dvs. gnällig).

Vi antar att det är så kallade "höstblåsor" som hon råkat ut för, ett munvirus som visar sig som en massa blåsor i munnen och infekterat tandkött i kombination med feber. Både jag och Hugo har haft det förut och då får man det sällan igen.

På väg hem från skolan åkte jag förbi en tygaffär som ligger i närheten. Där köpte jag lite tyg, vadd, snöre, tråd och kantband som jag ska använda till ett litet sy-projekt till bebisen. Jag kommer att lägga ut bild på resultatet sen!

Nu ska jag läsa igenom lite inför tentan igen och sedan är det nog dags för lite sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0