Söndag 12/8

Man glömmer verkligen hur dåligt man mår när man är sjuk, när man inte varit det på ett tag. Igår när vi låg i sängen kände jag hur febern började komma och hur alla leder i hela kroppen bara värkte, fy säger jag bara! Hela natten har jag haft feberfrossa/svettningar om vart annat och verkligen mått skit. Har ont i hela munnen också pga blåsor, så med andra ord har jag fått precis samma som Selma hade och som jag var så säker på att få slippa. Men tydligen inte..

Jag som verkligen behöver plugga en massa inför min tenta på onsdag och i det här skicket går det inte så bra, väldigt olägligt detta!

Vi som skulle ha träffat Elin med familj idag också, det var bara att ställa in. Hoppas vi kan få ihop någon dag snart igen.

Robert och barnen är iväg och handlar lite och leker i lekparken.

Igår eftermiddag kom Frans och Eina (grannbarnen) hit och lekte lite och så blev det middag hemma hos dom en våning upp lite spontant sådär, det var mycket trevligt och barnen lekte som bara den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0