Söndag 5/8

I tisdags fyllde jag 24 år. Vi tog cyklarna ut till Tornby strax innan lunch. Åt lunch på Ikea och gick runt där och i lite andra affärer. På eftermiddagen kom Roberts föräldrar som var påväg hem från öland förbi och tog en fika med oss på ikanohuset. På kvällen åt vi fläskfilégryta och chokladmoussé till efterrätt, det var väldigt gott!

I onsdags åkte jag och Robert och storhandlade och sedan gick vi alla ut i skogen en stund innan dom skulle fortsätta hemåt.

I torsdags morse kom Linnea hit och vid kl 9 åkte vi till Kolmården för att spendera dagen där. Vi hade riktigt tur med vädret som var helt perfekt, lagom varmt och soligt. Jag tror alla var nöjda med dagen! På hemvägen stannade vi och åt mc donald's.

Linnea stannade tills igår och under tiden hon varit här har vi varit ute till Bergs slussar och tagit ett kvällsdopp, varit på second hand/loppis och fyndat lite, beställt barnvagn och köpt nya gummistövlar till barnen bl a.

Barnvagnen beställde vi igår och det blev en Babyjogger City select med svart sitt- och liggdel. Vi känner oss nöjda och tror den kommer passa oss bra nu med tanke på att den blir så pass liten ihopfälld, och det behövs nu när vi förhoppningsvis ska köpa ny bil snart (och det är inte så brett bagage i den). Längtar tills vi får hämta hem den!

Idag ska vi ta en tripp till badhuset i eftermiddag eftersom vädret aldrig tycks bli bättre och varmare än så här..

Tiden går så himla fort nu och jag misstänker att den inte kommer gå långsammare när skolan drar igång, tänk snart är vi trebarnsföräldrar! I morgon går jag in i vecka 25.

Såhär ser vagnen vi beställt ut:


Kommentarer
Postat av: Kristin

Vi har en likadan vagn och vi är så nöjda med den. Om det är något ni undrar eller tips och trix så är det bara att höra av sig:).

2012-08-18 @ 19:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0