Torsdag 30/8

Efter ett litet (otrevligt) besök av magsjuka har jag nu lyckats återhämta mig igen, och hoppas en gång för alla att det var sista gången jag behövde vara ordentligt sjuk den här graviditeten. Det tar verkligen på krafterna kan jag säga!
 
Jag har fått tag på de flesta av de böcker jag tänkt köpa den här terminen också, ska iväg och köpa de två sista av en tjej på lunchen idag. Jag har lyckats fynda litegrann så att summan inte behövde bli riktigt lika hög som den hade kunnat bli om jag köpt alla böckerna nya, men det är ju inte billigt ändå precis.
 
Min förmiddag idag kommer att ägnas åt läkemedelsberäkning. Sedan får jag se hur långt jag kommit och om jag eventuellt kommer att ha tid att påbörja pluggandet inför nästa basgrupp.
 
Ikväll blir det packning eftersom vi i morgon kväll åker till Eskilstuna för att gå på Roberts bröders 30-årsfest på lördag. Det ska bli roligt och barnen ska vara hos min syster med familj under kvällen och natten. Det är första gången de sover borta helt själva utan oss. Hugo har i och för sig sovit en natt för länge sedan hos sin farfar och farmor utan oss, men annars ingenting. Ska bli spännande att se hur det går men jag är övertygad om att det kommer att gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0