Tisdag 21/2

Robert och barnen gick till dagis/jobbet för bara en liten stund sen. Jag har precis börjat min dag med att kolla upp allt jag ska göra i dag. Idag står egna studier på schemat och jag har tänkt hinna få en hel del gjort. Jag ska förbereda mig inför torsdagens kateterinsättning, plugga till nästa veckas basgrupp, läsa immunologi och kolla på ett avsnitt av vetenskapens värld som tydligen handlade om immunförsvaret igår, så det kan vara värt att kolla på.

Vi funderar på att göra om lite i vardagsrummet, eller ja det har vi gjort länge, men nu ska vi nog ta tag i det när Robert inte har så mycket för sig på kvällarna längre. Det blir ganska enkelt med tanke på att det är en hyresrätt, vita väggar och någon fin fondvägg ska det bli. Vi är verkligen så trötta på den ljusgula tapeten vi har nu, det är inte alls snyggt.

I morgon ska Robert med Hugo till Vrinnevisjukhuset i Norrköping för insättning av rör i hans små öron. Han ska sövas för första gången och det känns lite obehagligt, men det kommer säkert gå bra och det ska vara ett snabbt och smärtfritt ingrepp. Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra och att han inte kommer ha ont eller så efteråt, men det står det i papprena vi fått att det inte ska göra.

Nej, nu ska jag ta tag i dagens arbete!


Kommentarer
Postat av: Louise

Oja! Det är "nej", "dumma mamma" och "sluta bråka" till allting nu. Tror jag blir galen på det snart. Men det är ju som du säger, det går över.

Det borde vi absolut göra! När kan ni?

2012-03-01 @ 22:00:13
URL: http://cauterize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0