Tisdag 10/7

Idag har jag en ledig dag från jobbet och nu är det bara tre arbetsdagar kvar innan min jobbperiod för den här sommaren är över, och sommarledigheten kan äntligen börja. Som jag längtat! Fast jag måste säga att dessa fyra veckor har gått otroligt snabbt. Det som är tråkigt är att jag jobbade hela midsommarhelgen när familjen åkte iväg till Eskilstuna, då var det inte roligt att vara hemma och jobba och sedan komma hem till en tom lägenhet.

Barnen går helkonstiga tider på dagis och just nu är det dessutom sommardagis (alla barn i området samlas på vårt dagis under en fyraveckorsperiod), ibland går de kl 14-17 till exempel. Men som sagt, nu är det snart över.

I fredags var vi på ultraljud, vi väntar nämligen en liten bebis som beräknas födas i slutet på november, 25:e och 27:e november är de datum vi fått på ultraljuden, jag är alltså i vecka 21 nu. Vi längtar alla med spänning efter att den lilla nykomlingen ska komma till oss.

Idag har jag och barnen varit nere på stan och inhandlat födelsedagspresent till Frans kalas på lördag. Hugo valde både presenter och kort själv. Sedan köpte vi en våg till badrummet som vi varit utan sen vi flyttade hit. Blev några andra småsaker också samt det första som inhandlats till bebisen, en body från Lindex.

Kommentarer
Postat av: Eoin

Grattis till bebis! Anna fick en lillasyster i slutet av maj :-) Vi myser för fullt hela familjen.

2012-07-11 @ 15:14:05
Postat av: Lina

Nämen va kul! Grattis!! Hur känns det att bli 3barnsmor?

Nu väntar vi spänt på att få se magbild=)

2012-07-13 @ 19:56:22
URL: http://http:/lina.rosell.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0