Utvecklingssamtal

Är precis hemkommen från Selmas utvecklingssamtal på dagis. Selma (och Hugo) var lyckligt ovetande om att jag var där, hade hon sett mig komma och sedan gå utan henne och Hugo hade det blivit många tårar. Utvecklingssamtalet gick jättebra och det är alltid lika kul när de berättar om hur våra fina barn är på dagis, man blir så glad när allt går så bra och att de har roligt om dagarna. Vi är så glada att vi hade turen att få platser på en så bra förskola, vi har faktiskt inte en endaste negativ sak att säga om det än så länge. Jag lämnade också in mitt jobbschema för sommaren.

Nu ska jag förberade mig inför morgondagens hygienrapportseminarium!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0