Tisdag 27/11

Idag är bebisen beräknad med det senaste datumet vi fått så imorgon är övertiden ett faktum. Det är däremot inget som gör så mycket än eftersom jag räknat med det ända från början, men jag hoppas verkligen att det inte behöver bli så många dagars väntan till. Det känns dock inte som att förlossningen är nära men det kan ju sätta igång utan några som helst förvarningar också, så vi får se när det blir. 
 
Barnen är på dagis till kl 13.00 idag, det är deras första dag som 15-timmarsbarn. Efter dagis vet jag inte vad vi ska hitta på med tanke på att vädret är uruselt och regnet bara vräker ner här utanför och min ork är ju inte heller på topp för något särskilt energikrävande.
 
I morgon skulle vara en bra dag att föda på tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Går dom över till 15 timmars fr.o.m. beräknat datum? Här i Eskilstuna så får syskonen gå full tid på dagis en månad efter beräknat datum eller födelsedatum. Det är så skönt att dom får göra det. Det nyttjade vi med Jonathan när Arvid kom till världen.

Svar: Ja här är det 15 timmar på en gång. Hade varit bra med några timmar extra men det finns inte så mycket att göra åt:)
Sandra

2012-11-27 @ 22:18:34
Postat av: Anonym

Du tycker det är bra att föda idag, det kanske inte den lilla tycker, vill inte komma ut till regn, snö och kyla.
Kram och lycka till från farfar och farmor

2012-11-28 @ 16:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0