Torsdag 1/11

Första dagen på november månad, den månad då det är sagt att bebisen ska titta ut. Vi får väl se hur det blir med den saken men än så länge kan vi ju få hoppas att vi inte behöver vänta till december.Veckorna går ganska så fort nu ändå så det har inte blivit allt för jobbigt med väntan än så länge.
 
Idag har jag och Robert lunchat nere på stan. Han kom och hämtade mig strax efter kl 11 och så gick vi till Ghingis och åt lunchbuffé. Efter maten fixade vi med några saker nere på stan och sedan skjutsade han hem mig igen.
 
Nu ska jag förena lite nytta med nöje, jag ska lägga mig i ett varmt och skönt bad och läsa om KOL. Roligare kan man ju ha men det är åtminstone behagligare än att sitta vid köksbordet och läsa.
 
 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Låter som en skön dag.

2012-11-01 @ 19:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0