Torsdag 22/11

Idag är det 3 dagar kvar till bebisen är beräknad att födas enligt det ena ultraljudet och 5 dagar kvar enligt det andra. Hur som helst så är det ju inte alls långt kvar och vi längtar supermycket nu. Barnen frågar varje dag och varje gång jag får minsta lilla ont (även om det gör ont av någon helt annan anledning) om bebisen vill komma ut nu. Dom är så söta! Selma klappar på magen det första hon gör när jag kommer och hämtar dom på dagis.
 
Igår köpte vi en ny kamera så att vi kan ta en massa fina bilder på barnen. Vår kamera som vi haft nu i typ 7 år är inte längre den bästa och i våras tror jag det var slutade även blixten att fungera. Vi har fått en likadan kamera av min syster som de inte längre använder sedan de köpte en ny, men det blir sällan att man tar bilder med den när bilderna ändå blir bättre med iphonen.
 
Det blev en Nikon D5100 med väska och 16 gb minneskort, så nu är vi redo för att ta en massa fina bilder på bebisen, Hugo och Selma.
 
 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad kul att ni nu köpt en ny kamera och ni kommer att tydligt känna av skillnaden mellan en vanlig digitalkamera och en systemkamera. Vi tänker på er!

2012-11-22 @ 22:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0