Vecka 34

Idag går jag in i vecka 34 och har därmed 48 dagar kvar till beräknat datum. Tänk om bara 4 veckor är bebisen fullgången och kan bestämma sig för att komma till världen när som helst, däremot tror jag absolut inte vår bebis tänkt komma en endaste dag innan beräknat. Men man vet ju aldrig och det är ju det som gör det så spännande! Hoppas dessa veckor kommer att gå snabbt nu för hela familjen längtar som bara den, Hugo och Selma frågar ofta om bebisen ska födas snart.
 
Idag är jag hemma med en sjuk Selma medan Hugo leker av sig på dagis några timmar. Jag ska dessutom försöka plugga lite grann medan Selma kollar på en film.

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud så spännande! Själv börjar väntan kännas lång :P den här delen har ju gått fort men nu är jag snart halvvägs och det känns som den andra halvan kommer gå myyyvket långsammare!
Du får lägga upp en magbild så vi får se :)
Krya på sig kramar till lilla Selma!

2012-10-08 @ 10:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0