Operation

Idag har jag varit hemma med först båda barnen och sedan Hugo fram till lunch. Selma lämnade vi på dagis kl 10.00 för att hon skulle hinna vara med en liten stund och leka innan lunchen och middagsvilan för henne. Hugo är i Norrköping nu med Robert för operation av rör in i öronen igen, ett av dom (eller båda?) har nämligen trillat ur vilket dom kan göra.
 
Anledningen till att han inte kunnat vara på dagis idag är för att han behövde vara fastande under dagen då han ska sövas under insättningen. Lämnade därför Selma innan lunchen för att han inte skulle behöva sitta och titta på medan hon åt mat.
 
Innan dagis gick vi till en lekpark här i närheten och det var riktigt skönt ute i solen, trots att det var ganska kallt och blåsigt.
 
När vi kom hem från dagis gjorde jag och Hugo en köttfärslimpa som vi ska äta ikväll och sedan lekte vi lite grann och ritade. Han har varit på toppenhumör hela dagen trots att han inte ätit någon mat. Han åt i och för sig en ordentlig frukost innan kl 8 med både gröt och smörgås, och har även fått dricka äppeljuice fram till kl 12 så det kan nog ha hjälpt till att hålla hans blodsocker uppe.
 
Nu är dom som sagt iväg och jag ska fortsätta mitt pluggande. Jag hoppas att han kommer att må bra när dom kommer hem igen och att operationen gått bra. Men det tror jag för det är ju ingen stor operation precis, samt att han blivit lovad Mc donald's efteråt! Dessutom kommer han nog att höra mycket bättre igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0