Tenta avklarad

Idag har jag gjort tenta i läkemedelsberäkning. Jag hoppas det gick bra trots en sömnlös natt. Först var jag helt uppe i varv när jag skulle lägga mig pga att jag satt och pluggade in i det sista, supertrött och helt yrslig eftersom jag inte ätit något sen middagen.

När jag väl kom i säng hade jag såklart svårt att sova eftersom jag var stressad över att inte kunna somna snabbt när jag skulle upp tidigt idag, vilka problem man kan ha.

Sedan vaknade Hugo en massa och när vi väl somnade var det inte många timmar kvar innan Roberts alarm ringde och det var dags för honom att gå upp för att åka med jobbet till Prag.

Efter det kunde jag inte somna om och sen vaknade Selma och så var det bara en liten stund kvar innan vi var tvungna att gå upp.

Tentan tror jag trots allt gick bra, men det återstår att se eftersom man måste ha alla rätt och det räcker ju med något väldigt litet misstag för att det ska bli underkänt. Om 10 arbetsdagar får jag veta!

Kommentarer
Postat av: ElIn

Härligt att ha det klart!:) förstår att du stressa upp dig och inte kunde sova då. Vad kul att du bloggar mera nu!:)

Svar: Ja det känns riktigt skönt, oavsett hur det gått faktiskt (men hoppas såklart på godkänt!). Nu är det bara en tenta kvar innan bebis! Detsamma:)
Sandra

2012-09-18 @ 07:55:17
Postat av: Kristin

Håller timmarna att det kommer att gå bra!

2012-09-18 @ 22:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0