Söndag 23/2

Idag har det varit en bra dag. Dagen började med sovmorgon för Robert. Jag och barnen gick upp och sedan bakade vi scones och dukade fram söndagsfrukost. 

Efter frukosten åkte Robert iväg till Färgservice och köpte färg till vårt sovrum och Hugo och Selma gick upp till grannarna och lekte. Jag plockade under tiden undan så mycket jag kunde från sovrummet. När Robert kom hem tömde vi sovrummet från alla möbler och saker. 

Efter lunchen började Robert maskera och måla rummet och jag och barnen gick ut och lekte med grannarna. Nu är rummet målat två vändor och vi sover i vardagsrummet inatt. Vera sover i "Selmas" rum, där kommer hon nog få fortsätta sova även när rummet är klart. 

I morgon kommer våra nya sängar och det ska bli sååå skönt! Det har faktiskt varit riktigt mysigt att ha våra sängar ute i vardagsrummet under dagen, vi har legat och läst här under kvällen och kollat lite på Bolibompa. Kanske lägger ut före och efterbilder sen när allt är på plats.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Kul med lite uppfräschning! Vilken färg blev det?
Dags för lite bredare sängar? Kram

Svar: Ja jättekul! Vitt blev det. Ja både bredare och skönare:)
Sandra

2014-02-24 @ 22:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0