Veckan

Den här veckan är både jag och Robert lediga tillsammans, han har börjat sin pappaledighet och jag börjar skolan på måndag. 

I måndags var Robert med Hugo till Vrinnevisjukhuset i Norrköping för operation av rör i öronen. Allt gick bra och det bästa av allt är att han sedan dess sovit jättebra på nätterna, det känns inte som en tillfällighet. Hela hösten och särskilt sista månaderna har han sovit som en kratta och vaknat 5-15 ggr/natt och drömt mardrömmar och allt möjligt. Men vi misstänker att det påverkats av öronen då han hade en hel del vätska bakom trumhinnan på båda öronen. Hoppas han fortsätter sova bra! Jag, Selma och Vera var ute och åkte pulka med Hanna, My och Milo i några timmar.

I går var jag och Vera iväg till en tjej i mammagänget, vi var tre mammor med bebisar. Jättetrevligt! På eftermiddagen var vi på biblioteket.

Idag var jag, Robert och Vera iväg och fixade körkortspaket till mig och i morgon tar jag min första körlektion på körskola. Efteråt lunchade vi på Ikea.

Vera börjar få lite mer hår:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0