Måndag 3/3

Dagen startade med tenta i läkemedelsberäkning. Allt gick superbra under tiden men efteråt fick jag tyvärr reda på att jag gjort ett litet slarvfel som kommer ge mig ett U, så det blir omtenta i maj. Missen jag gjorde var på en sån typ av uppgift jag aldrig någonsin gjort fel på. Jag vet inte riktigt hur jag lyckades få det svaret jag fick, för när jag räknade om uppgiften precis som jag brukar räkna så fick jag fram rätt svar istället. Riktigt tröttsamt eftersom man måste ha alla rätt på tentan.

Jag åkte hem och åt lunch och efter lunchen gick jag och barnen hem till Louise, Liam, Elliot och Malva. Det var trevligt! Så dagen kändes genast lite bättre då. 

När vi kom hem blev det lite ommöblering i Hugos rum och sedan åt vi middag. Sen har jag och barnen badat och läst Lasse-Maja innan läggdags. 

Robert är iväg och tränar nu. Jag ska försöka snabb-plugga inför basgruppen. När Robert kommer hem blir det ett avsnitt Dexter, vi är i slutet av säsong 5 tror jag och det är riktigt spännande nu!

Ett stort grattis till Linnea som blir 25 år idag också! Hipp hipp hurra!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Tråkigt att höra om tentan och slarvfel😞. Ta nya tag!

Vi har sett klart Dexter. Det var en bra serie med mycket spänning.

Du får visa hur ommöbleringen blev (även i ert sovrum)
Kram

2014-03-03 @ 22:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0