Tisdag 6/5

Mycket har hänt sedan sist jag skrev här. Jag har tagit körkort, jag har haft 6 veckors praktik på ortopeden, Vera har börjat dagis och säkert en massa annat som jag inte kommer ihåg just nu.
 
Igår gjorde jag även läkemedelsberäkningstentan som jag skrev att jag misslyckades med där i mars. Jag var inte ensam om att få underkänt då i alla fall, 108 underkända och 29 godkända. Jag tror att det gick mycket bättre igår och jag räknade om uppgifterna flera gånger för att inte göra något slarv, tog med mig svaren och frågorna hem och Robert räknade igenom dom igår och fick samma svar. Men man vet ju aldrig, så jag tar inte ut något i förskott förrän jag får svaret, det kan ju vara att jag inte avrundat så som dom vill.
 
Nästa vecka är det dags för terminstena så jag har fullt upp just nu eftersom vi inte har någon tenta-p, utan vi har en del i skolan samtidigt som man måste hinna göra också. 
 
På fredag kväll åker vi till Eskilstuna för en snabbvisit, vi ska fira James på lördagen och på kvällen ska jag och Robert vara tillbaka i Linköping igen för att gå på inflyttningsfest hos Malin och Patrik. Det ska bli jättekul, tror inte att vi varit iväg på något sånt tillsammans sedan innan vi fick barn. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hoppas ni får det trevligt!

2014-05-08 @ 23:27:19
Postat av: Kristin

Hoppas ni får det trevligt!

2014-05-08 @ 23:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0